CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 11 Februari 2010

Salam kerinduan..

Salam rindu buat semua..

Lama sangat rasanya blog saya ni terabai..bukan sengaja,tapi ada beberapa faktor yang menyebabkan saya terpaksa mengabaikan blog ni..hambatan masa,lambakan kerja yang tertangguh,sikap yang malas,ketandusan idea,jadual harian yang tak teratur,laptop yang selalu buat hal,peperiksaan semester..dan yang paling utama,tiada kemudahan internet..kalau tinggal di asrama,boleh jugak guna broadband atau wireles..memandangkan rumah sewa saya yang tak ada semua kemudahan tu,maka susah la sikit nak update blog ni..

Bila dah lama tak update,mula la rasa tak semangat..rasa macam putus asa dan nak kuburkan ja blog ni.ya la,blog saya ni ntah apa-apa,tak ada hadaf (tujuan) yang khusus..tapi atas nasihat,dorongan dan semangat yang kawan-kawan bagi,saya rasa saya patut teruskan..syukran kepada sahabat-sahabiah yang banyak membantu..

Saya tak punya kemampuan sehebat orang lain kerana saya kekurangan thaqafah,latihan dan pengalaman..tapi insyaAllah saya akan berusaha sebaiknya..mohon nasihat,tunjuk ajar dan semangat dari kalian semua..moga apa yang saya coretkan dalam blog ini dapat memberi input dan manfaat walaupun sedikit..

Peperikssaan semester pertama sudah berlalu..moga segala usaha kita menatijahkan kejayaan yang cemerlang..amiin ya rab..sama-samalah kita manfaatkan masa cuti ini dengan aktiviti-aktiviti yang baik dan sihat insyaAllah..

Sampai bertemu lagi..wassalam..

0 ulasan: